söndag 30 december 2012

Vad finns där under


Jag brukar inte ha någon julgransmatta och eftersom julgransfoten är så ful , lindar jag in den i ett stycke tyg . Både detta året och förra har jag även haft den gamla trumman och trumpeten som dekoration . Men nu ska den snart bort , årets gran var så stor och tung så att julgransfoten sprack och nu börjar den mer och mer att lika lutande tornet i Pisa :) Synd på ett sätt då den inte barrar alls    
men jag börjar bli trött på den .
Tusen tusen tack för alla rara kommentarer , det värmer verkligen ! Jag har inte bestämt mig än , så jag kör på ett tag till , så får vi se :)
Kramar // Susanne♥

18 kommentarer:

Unknown sa...

Så fantastiskt vackert med trumman och trumpeten där, hojta om du får för dig att sälja =))

Ha en riktigt skön söndag,
kram Catta

Jessica - Svart på vitt sa...

Vilken trevlig blogg du har! Hit kommer jag tillbaka! :)
Kram Jessica

Chokladvillan 1910 sa...

Här är granen borta. Efter en månad tröttnar man...hehe
Den var hur torr som helst ! Vi glömde att göra en snittskåra så den har varit dålig på att dricka vatten. Det som är bra med ädelgran är ju att den inte barrar ;)
Kram Anki

Tinas bo sa...

Vad vackert med trumma och trumpet under granen!!

Jag hoppas verkligen du fortsätter att blogga, för du inspirerar sååå och du har ett så vackert hem...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Kraam Tina

hemma hos lilla mej sa...

Vad glad jag blir att du fortsätter att blogga.Du visar alltid så mycket fint .Ha en skön söndag fina du .Kramar Rita ♥

Anna S sa...

Hej, så vacker bild!
Jag förstår dej att bli trött på julen. Jag har kastat ut mina julsaker nu, eller närmare bestämt lagt dem i källaren.
Önskar dej och de dina ett fint 2013!

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
Vilken tur att du inte bestämt dej är om bloggandet, jag älskar din fina blogg och alla dina vackra bilder, du är så inspirerande!
Önskar dej ett gott Nytt År
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Utrolig vakkert og det ga virkelig en herlig stemning:)
Tusen takk for en utrolig herlig blogg som gir masse herlig inspirasjon i hverdagen, du er ei kjempe jente med sansen for det utrolig vakre:)
Gleder meg til å følge deg i 2013:)
ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra idé med tyget för många julgransfötter behöver döljas. Trumman och trumpeten är jättefina. Önskar dig ett härligt och hoppas ett bra bloggår.
Gott Nytt År
kramar
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Kära Susanne!
Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
Stor Varm Nyårskram!
Raina/Stenlycka

helle sa...

Så fiiine billeder, bliv endelig ved med at blogge!

Godt nytår
Kram Helle

Vida sa...

så läckra bilder..och vad fiffigt med linnetyget;) trumman och trumpeten är foreverkeep fina;)

gran har åkt ut och julen är nerpackad;) och nu står fina krispiga tulpaner här och gör mej lycklig...

önskar ETT GOTT NYTT ÅR till fina du med 365 underbara dagar...

Vidanukommerljusetåterkram

Gabriella sa...

Så fint med instrument vid granen! Hoppas du fortsätter blogga på=)
Kram

chantal sa...

je regarde ton blog tous les jours. J'aime le titre et tout ce que tu montres...Merci...bonne continuation pour 2013!!!

Fint o Fult sa...

Vilka vackra instrument! Trumman är ju bara så fin...du hittar grejer du :)
Ha en superfin nyårsafton och ett fantastiskt 2013! Kram Monica

Amelie sa...

Jag älskar trumman!
Om du får för dig att sälja den så är här en som gärna vill köpa den :)
Hoppas verkligen inte att du slutar blogga susanne för jag gillar verkligen din blogg, men man ska lyssna på sitt eget hjärta!
Önskar dig ett gott nytt år!
Kram Amelie

LOPPISLIV sa...

Gott Nytt År Susanne! Kram Paula

Anci sa...

Jag hoppas att du vill fortsätta blogga lite till för du har ett vackert hem i en underbar stil. Du inspirerar !

Gott Nytt År !

Kram
Anci